Hospitaly Kft.

Innovációs képességünk

A Hospitaly Kft tulajdonosai és dolgozói döntően mérnöki végzettségű, termékorientált megoldásokban gondolkodó, kreatív, az ügyfelek és felhasználók magas szintű kiszolgálásában elkötelezett személyekből áll. Ennek megfelelően folyamatosan keressük az újabbnál újabb megoldásokat a gyorsan változó informatikai technológia világában, hogy mind cégünk, mind partnereink hatékonyan és eredményesen működhessenek. Az alábbi rövid fontosabb hírek erről tesznek tanúbizonyságot.

2017

2016

  • A tavaly bevezetett OnkoLogistic termékünk sikerei alapján kifejlesztettük a kardiológiai betegek betegút menedzselésre alkalmas rendszert. A CardioLogistic névre keresztelt webes, vékony klienses megoldásuk privát felhőben elhelyezett adatbázisszerveren tárolja az adatokat.
  • Elkészült legújabb termékünk, a foglalkozás-egészségügyi tevékenységet támogató "FESZmátrix" programunk. Megoldásunk képes önállóan, vagy a Hospitaly "medMátrix" Integrált Egészségügyi Intézményi rendszerünkbe ágyazva is működni. Az új rendszer egyik előnye, hogy több fogl. eü. orvos egyidejűleg is végezheti a tevékenységét.
  • Az Magyar Medikai Gyártók és Szolgáltatók Klasztere április 6-á együttműködési megállapodást kötött a győri Széchenyi István Egyetemmel a regionális innovációs kiállításon. Az együttműködés az orvos-műszaki mérnöki duális képzésben mutatja meg értékeit. A Hospitaly Kft. - mint a Mediklaszter tagja - is részt vett a rendezvényen, amiről egy sajtóvideó itt látható.
  • Közös fejlesztőmunka eredményeként üzembe helyeztük a Hospitaly "medMátrix" Interált Egészségügyi Intézményi Rendszerünk on-line betegfoglalást támogató modulját. A betegek így bármikor, bárhonnan közvetlenül bejelentkezhetnek a Foglaljorvost.hu-n keresztül orvosukhoz.
  • Felkerült a Microsoft Store-ba az év IKT innovációs díját 2012-ben elnyert iKórlap elnevezésű termékünk Windows 10-es verziója.

2015

  • Elkészült és bevezetésre került legújabb termékünk! Szoros együttműködésben egy megyei kórház és egy egyetem vezetésével valamint onkológiai szakembereikkel elkészítettünk egy regionális onkológiai betegút menedzselésre alkalmas rendszert. Az OnkoLogistic névre keresztelt webes, vékony klienses megoldásuk privát felhőben elhelyezett adatbázisszerveren tárolja az adatokat.

2014

  • Cégünk megvásárolta egyik konkurensét, a Synergon – Inforend Kft-t, így tovább nőtt termékpalettánk, kompetenciánk, piaci részesedésünk és országos lefedettségünk.
  • Egyetlen informatikai fejlesztő vállalkozásként - felvételt nyert a MediKlaszterbe, amelynek teljes neve: Magyar Medikai Gyártók és Szolgáltatók Klaszter - „Akkreditált Innovációs Klaszter”.

2013

  • Microsoft „No Time To W8” névre keresztelt alkalmazás pályázatán az egészség kategóriában cégünk iKórlap for W8 alkalmazása nyerte el az első díjat.

2012

  • Cégünk az „iKórlap” elnevezésű termékével elnyerte az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetségétől „Az év IKT innovációja” díjat. Az alkalmazás segítségével az ellátás felgyorsul, a pontos és megbízható kórkép révén csökkennek a feleslegesen ismételt vizsgálatok, javul a gyógyítás hatásfoka. A háziorvosok jóval teljesebb információ alapján tervezhetik meg a betegek terápiáját, ami már rövid távon is gyorsabb, olcsóbb gyógyulást, jobb közérzetet biztosít mind a betegeknek, mind kevesebb költséget, hatékonyságot az államnak, azaz végső soron a közfinanszírozást viselő járulékfizetőknek.

2010

  • Cégünk nyerte el az Országos Vérellátó Szolgálat (OVSz) ún. Trace Line rendszeréhez kapcsolódó HIS rendszerek interfészeinek fejlesztését. Feladatunk volt az EGT-Norvég Finanszírozási Mechanizmusok által támogatott „Nyomon-követhetõség megteremtése a vérellátásban” című projekten belül az OVSz Trace Line elnevezésű szakmai rendszerének kiterjesztéseként a prototípus elkészítése valamint a kapcsolódó HIS rendszerek interfészeinek kifejlesztésében való közreműködés a megyei kórházak és az egyetemi klinikai tömbök számára.

2008

  • MENET2008 pályázat során megvalósításra került HOSPITALY web-es háziorvosi rendszer, amelynek során megtörtént az IKIR (Intézményközi Információs Rendszer) mintarendszer kiépítése és átadása, valamint a Dél- Dunántúli Régió Konzorciumához tartozó intézményiben annak használatba vétele.
  • Termékünk az Egészségbiztosítási Felügyelettől megszerezte az ún. „Gyógyszerrendeléshez használt szoftver” minősítést.

2007

  • Hospitaly Kft szakemberei sikeresen valósították meg egy Világbanki Projekt keretében Kazahsztán egészségbiztosítási rendszerének áttekintését, működési modell koncepciójának kidolgozását, a megvalósíthatóság vizsgálatát. („Kazakhstan Health Sector Technology Transfer Project – Health Management Information System”)
  • HEFOP 4.4 projekt keretében a fővállalkozó BT Magyarország Kft. cégünket bízta meg a WEB GP, azaz a WEB alapú háziorvosi rendszer kifejlesztésére a három elmaradott magyarországi régió csatlakozó háziorvosai számára.
  • Hospitaly rendszer a legteljesebb integrációt valósította meg a HEFOP 4.4 keretében bevezetett Intézményközi Információs Rendszer (IKIR) tekintetében.

2006

  • Elsőként teszteltük és készítettük el az OEP OJOTE – On Line Jogviszony és TAJ szám Ellenőrző rendszerének WEB service funkcióit.
  • Részt vettünk az európai NETC@RDS projekt keretében az Európai Elektronikus Egészségbiztosítási Kártya elfogadóhelyeinek kiépítésében és tesztelésében, részesei voltunk az OEP 3 megyére és 18 ezer állampolgárra kiterjedő Elektronikus TAJ kártya projektnek.

2004

  • Cégünk elnyerte a Sybase Certified Partner trófeát a Hospitaly Integrált Egészségügyi Rendszer fejlesztésében elért eredményei miatt.

2001

  • Fejlesztési eredményeink elismeréseként elnyertük a "Szoftverfejlesztés Compaq AlphaServer platformon Oracle fejlesztőeszközökkel" című pályázatot a Hospitaly termék átalakításával.