Hospitaly Kft.

Szolgáltatásaink

A Hospitaly Kft. informatikai jellegű szolgáltatásai dominánsan az elmúlt évek során elkészített termékeihez kapcsolódnak. Ezek a szolgáltatások a cég különböző medikai rendszerinek – Hospitaly medMátrix és Hospitaly Inforend rendszerek – használatához, üzemeltetéséhez, továbbfejlesztéséhez szükséges oktatásokra, rendszerfelügyeleti tevékenységekre, támogatásokra terjed ki. Arra törekszünk, hogy minél egyszerűbben, minél kényelmesebben és nem utolsó sorban minél alacsonyabb költségekkel lehessen rendszereinket működtetni, használni. Természetesen a meglévő termékeinkhez bármilyen szempontból kapcsolódó egyéb szolgáltatások elvégzésére is nyitottak vagyunk. Megfelelő kompetenciánk van az egészségügy területén bármilyen szakértői tevékenységhez, folyamatok felméréséhez és fejlesztéséhez, egyedi termék vagy megoldás megtervezéséhez és elkészítéséhez, kutatás-fejlesztési projektben való közreműködéshez és egyéb, itt fel nem sorolt feladathoz.

Oktatás

Cégünk igen nagy hangsúlyt fektet telepített rendszereinek oktatására. Az alkalmazás hatékony használatát nagymértékben befolyásolja a felhasználó rendszerrel kapcsolatos ismerete, gyakorlati tapasztalata. Többszintű oktatási módszerünkkel ebben szeretnénk meglévő és új ügyfeleinknek segítséget nyújtani.

Felhasználói oktatások

A felhasználók alapszintű megismertetése a rendszerrel és a kapcsolódó ügyviteli renddel, kiscsoportos oktatás keretein belül történik.

Rendszergazdai oktatások

A rendszergazdák oktatása két lépcsőben történik. Először megismerkednek a rendszerrel felhasználói szinten, majd elsajátítják mindazon ismereteket, melyek szükségesek a mélyebb összefüggések megértéséhez és a napi mentések és ellenőrzések elvégzéséhez.

Vezetői oktatások

Külön oktatás keretében támogatjuk a menedzsment tagjait a Hospitaly - medMátrix rendszer vezetői moduljának minél gyorsabb és hatékonyabb megismerésében.

Rendszerfelügyelet

Kiemelkedően fontosnak tartjuk a szoftver felügyeleti és jogszabály követési szolgáltatásunkat. Ezzel biztosítható a felhasználó számára a jogszabályok, illetve a vállalati belső működési mechanizmus változásainak gyors követése és a programok igény szerinti módosítása. A Hospitaly Kft. a szolgáltatást többnyire átalánydíjas szerződés keretein belül nyújtja partnerei részére, de készenléti szerződés mellett lehetőség van ad-hoc igények kielégítésére is. Vállaljuk továbbá egyedi adatlehívási és kiegészítő funkciók elkészítését is. A programfrissítések nyomon követhetők a fejlesztési és tesztelési naplók alapján. A Hospitaly Kft. fejlesztési kapacitást biztosít a Magyar Közlönyben megjelenő jogszabályi változások átvezetéséhez a rendszereken. Az egyes ágazati jogszabályok változásait a szerződött ügyfél jelzésére tanulmányozza és a végrehajtási szabályok ismeretében a szükséges változtatásokat elvégzi. A Hospitaly Kft. vállalja, hogy a szerződött ügyfél által használt programot a speciális ágazati- vagy alacsonyabb szintű jogszabályi változások esetén is, a bejelentést követő legrövidebb időn belül a szükséges módon átalakítja.

Támogatás

A Hospitaly Kft. az általa üzemeltetett rendszereknél biztosítja a gyors és hatékony hibaelhárítást. Munkaidőben szakembereink fogadják a bejelentéseket, és oldják meg a felmerült kérdéseket. Szükség szerint a szerződött partner által meghatározott biztonságos módon a szerverbe belépve minimális idő alatt képesek az esetleges szoftver- vagy adatbázis problémát korrigálni. Indokolt esetben helyszínen hárítjuk el a hibát.

Partnereink minél hatékonyabb kiszolgálása érdekében hívtuk életre az iBugs Hibabejelentő rendszert, amelyben mindkét fél oldaláról nyomon követhető a bejelentések állapota. A rendszerben jelezhetők a fejlesztési igények mellett az esetleges nem megfelelő működésből adódó jelzések is.

Számunkra pedig informatív a bejelentések összetétele, valamint minőségbiztosítási rendszerünk részét képezi az ügyfélkiszolgálás üteme paraméter.

Mindezek mellett ügyfeleink részére folyamatos konzultációt biztosítunk a rendszerhez kapcsolódó ügyviteli problémák témakörében is.