Hospitaly Kft.

Hospitaly „Inforend” Integrált Egészségügyi Rendszer

Az InfoRend különböző méretű és profilú egészségügyi intézmények orvos-szakmai munkájának dokumentálását és menedzselését támogató informatikai rendszer.

A rendszer alapja az Oracle adatbázisszerveren működő InfoRend adatbázis és az azt elérő alkalmazások. Az alkalmazott technológia lehetővé teszi, hogy a hagyományos szerver/kliens üzemmódban futó és az Interneten keresztül használható alkalmazások a központi adatbázishoz kapcsolódva egyetlen egységes rendszerként működjenek. A legelterjedtebb labor,- gyógyszer- és gazdálkodási rendszerek széleskörű integrációja révén az InfoRend kellő szabadságot biztosít az ügyfeleink számára az általuk preferált, szakmailag elfogadott alrendszerek megtartásához, illetve bevezetéséhez.

A rendszer legelső változata 1994-ben készült el, a már Oracle technológiára épülő verziót 2000-ben vette használatba első ügyfelünk. Először a járóbeteg szakellátások adminisztrációjára alkalmas programegység került bevezetésre, ezt a fekvőbeteg, műtéti, diagnosztikai, ápolási és statisztikai modulok fejlesztése követette, miközben a rendszert használó intézmények száma is bővült. 2006 egy újabb mérföldkő volt az InfoRend életciklusában, az ekkor kezdődött fejlesztési szakasz legfontosabb célja a webes működésre alkalmas verzió elkészítése volt, de ezzel párhuzamosan a kényelmesebb használhatóság érdekében is történtek fejlesztések. Az InfoRend további fejlődése is biztosított: nem csak a támogatási szerződésekben vállalt jogszabálykövetés miatt szükséges funkciókkal egészül ki, de az információtechnológia fejlődésének új lehetőségeit felhasználva az ügyfeleink igényei, visszajelzései alapján is folyamatosan bővítjük a rendszer által nyújtott szolgáltatásokat. Az InfoRend nagyfokú paraméterehetősége lehetőséget ad az intézményi specialitások széleskörű figyelembevételére a felhasználói programkörnyezet és a rendszer által támogatott ügyviteli folyamatok kialakításában. A fejlesztés során nagy hangsúlyt fektettünk a felhasználóbarát működésre, az egységes, rendezett megjelenítésre, az áttekinthető és gyors adatbevitelt támogató programfelületek, funkciók kialakítására. További kiemelt szempont volt a megfelelő program válaszidők biztosítása, valamint az orvos-szakma igényeinek kiszolgálása mellett a rendszer üzemeltetéséhez szükséges munkaerő ráfordítás csökkentése is. Az egyszerűen menedzselhető, az Oracle adatbázis kezelő szolgáltatásaira épülő jogosultsági rendszer a naplózási lehetőségekkel kiegészítve nagy felhasználószám mellett is lehetővé teszi a biztonságos rendszerműködtetést. Kérjen személyes konzultációt, ingyenes termék bemutatót, ajánlatot! info@hospitaly.hu

Referenciák

  • Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, Edelény
  • Nyírő Gyula Kórház, Budapest
  • Tolna Megyei Balassa János Kórház, Szekszárd